My lil’ cute handbag ♡

Hey girlies, yaazzzzzz de examens zijn eindelijk over!!! Ik ben echt super blij dat ze gedaan zijn want het was best wel een zware examenperiode. Anyways, nu de examenperiode klaar is kan ik eindelijk weer vrij bloggen!

tasje new look.jpg

Vandaag heb ik nog eens een fashion post voor jullie klaarstaan. Ik weet het dat het echt veeeel te lang geleden is dat ik nog eens over een fashion item heb gepraat, daarom probeer ik er me nu dan ook meer op te focussen -net zoals bij curly hair.

 

tasje 22.jpgtasje 3.jpg

Ik ben dus net naar de New Look gegaan voor een nieuwe bikini (het is echt een super mooie) en daar zag ik dit super leuke tasje staan. Ik had eigenlijk niet echt een mooi compact maar klein tasje -het tasje dat ik nu gebruikte was eigenlijk heel klein- en deze vond ik hier echt super gepast voor.

tasje 4tasje 5tasje 6

In de post ‘All about the details 🌟’ zei ik dat een tasje of iets anders je outfit he-le-maal kan afmaken, en dat doet dit tasje zeker. Het heeft een baby-roze kleur met van die leuke roosjes er op. Het is dus vrij classy, maar aan de ene kant vind ik het ook best wel casual. Het is niet zo groot, maar groot genoeg voor mijn gsm, portefeuille en nog wat andere dingen. Voor mij is dit dus echt een must-have voor de zomer -waar ik echt al super veel zin in heb.

IMG_6745[1].JPGtasje 7.jpg

||Tasje: New Look (€19.95)||

Wat vinden jullie van dit tasje en met welk maken jullie je outfit helemaal af? 

Veel kusjes, Menina x

 

18 Replies to “My lil’ cute handbag ♡”

Geef een reactie

