Get your face in the good stuff || maskertjes van The Body Shop

Heyy, hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het echt super goed want 1. het is vakantie 2. het is zoooo goed weer en 3. ik heb vandaag vrij!! Jullie weten eeeecht niet wat goed weer met mij doet, ik ben serieus echt een super gelukkige persoon haha.

Vandaag heb ik een post over beauty stuff, The Body Shop deed een actie dat je een pakketje met 3 gratis samples van hun nieuwe maskertjes kon ontvangen. Ik weet niet of de actie nu nog loopt want de maskertjes zijn er wel wel een beperkt aantal… Ik vulde snel mijn e-mail adres in, in mijn e-mail kreeg ik een voucher toegestuurd waarmee ik dus in een Body Shop winkel de samples kon ontvangen. Vandaag test ik die voor jullie, maken ze nu echt je gezicht stralender?

get your face in the good stuff 2.jpgachterkant 2

Zo ziet het pakketje er dus uit, en erin zitten 3 samples. 

IMG_6558[1]IMG_6559[1]IMG_6560[1]

Op de achterkant van het pakketje staat er een soort van handleiding over hoe je de maskertjes samen het beste gebruikt.

IMG_6564[1].JPG

Als je het zo gebruikt bekom je dus het beste effect:

  • Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask: op je slapen en t-zonen aanbrengen om onzuiverheden te verwijderen en je huid poriediep te reinigen
  • British Rose Fresh Plumping Mask: op je wangen aanbrengen voor een frisse en stralende huid
  • Chinese Ginseng & Rice Clarifying Polishing Mask: op je kin aanbrengen voor een soepelende uitziende huid

Resultaat: Hell yeahh, mijn huid is zooooo zacht, maar echt zooooooooooooo zacht! En eerlijk, het ziet er toch ook meer stralender uit (en zeker op mijn  wangen). Samen heft het ook een hele goede en lekkere geur, dus dat is ook zeker oké. Ik heb het wel samen gebruikt, maar ik denk ook wel dat het werkt als je gewoon 1 soort masker op je hele gezicht doet hoor. Het zijn geen peel-off masks zoals ‘Review: Pomegranate peel-off mask ‘🌟‘ dus je moet ze er gewoon af wassen, ik deed het gewoon met een lauw washandje.

Ik vind deze samples echt super leuk, en wie weet haal ik deze in grotere potten ;)

Welke maskers gebruiken jullie voor je gezicht?

Kusjes, Menina x

 

12 Replies to “Get your face in the good stuff || maskertjes van The Body Shop”

Geef een reactie

