My holy grail in my curly hair routine: Shea Moisture JBCO leave-in conditioner

Heyy guys, hoe is jullie weekje tot nu toe? Morgen is het voor mij de laatste schooldag, want ik heb verlengd week-end *yassss*

Vandaag ben ik zooo blij, cause girlll, I just found my new holy grail in my curly hair routine. Dé leave-in conditioner van Shea Moisture in de Jamaican Black Castor Oil, ik heb er zoooveel you-tubers over horen praten, dus wou ik het natuurlijk ook uitproberen! Ik heb ook gehoord dat She Moisture NIET op dieren getest is en dat het allemaal natuurlijke producten zijn die ze gebruiken.

Even een kleine reminder, deze post is in samenwerking met https://afrobeautyshop.nl/, een nederlandse webshop met allemaal curly hair products zoals Shea Moisture, Devcurl, As I am,… Ze stuurden me gratis (!) dit product op waarover ik mocht reviewen, en ik ben er zo zo blij mee! Ze shippen over de £70 gratis naar België, en bij Nederland is het over de £40. Naar België duurt het ongeveer 2-3 dagen, mijn product werd dinsdag verzonden en kwam vrijdag aan. Ze hebben momenteel een heel erg leuke actie, als je de kortingscode ‘summer’ gebruikt krijg je 50% bij je aankopen! Zooo leuk! Ik heb echt super veel producten op mijn verlanglijstje staan, dus dit is dan echt wel de perfecte site om het op te kopen. Bekijk zeker hun site om meer products te bekijken -nog eens heel hard bedankt!

IMG_6536[1]IMG_6537[1]IMG_6539[1]

Wat belooft Shea Moisture?

No more frizz, dry, damaged hair. Perfect for growing your hair. No sulfates, no paraben.

Is it true?

Ik ga eerlijk zijn, ik heb echt wel veel minder frizz, normaal zijn mijn haren op het einde van de dag helemaal poeffig geworden, maar nu is het toch al wat minder. Check! En mijn haren zijn ook minder droog en ze zijn meer smoother geworden, for real. Of het echt je haar laat groeien weet ik niet, want ik heb nu nog maar 3 keer gebruikt. Als ik deze leave-in langer gebruik zal ik hier natuurlijk wel iets over zeggen.

IMG_6540[1].JPG

Dit is de inhoud ervan, en believe me, het is echt wateriger als verwacht- wat natuurlijk niet slechter is ofzo. De leave-in die ik eerst gebruikte (van Cantu) was vele dikker, dus als je dit product gebruikt doe je erna misschien beter nog een dikker product op, zoals een crème of een olie. Ik heb veel mensen al horen praten over dat ze er de Curl Enhancing smoothie er na nog opdede, ook dus iets voor op mijn verlanglijstje!

IMG_6547[1].JPG

Wat is jullie holy grail uit jullie beauty/hair-routine?

Veel kusjes, Menina x

12 Replies to “My holy grail in my curly hair routine: Shea Moisture JBCO leave-in conditioner”

  1. Ik gebruik ook Shea Moisture Jbco Leave-in & mijn haar is ook minder droog dan er voor enz… Ik vind jou blog echt geweldig😍 Doe zo verder💯❤

    Like

Geef een reactie

