Gadget alert: Fantastic Elastic van Casecompany

Heyy, vandaag een hele andere post over… een soort van gadget. Ja oke, ze zijn er om je leven beter en makkelijker te maken, dus al zeker een must-have. Moeilijk gaat ook, maar toch is het soms fijner om iets makkelijker te gebruiken ;)

Waar ik het vandaag over ga hebben is de Fantastic Elastic van Casecompany. Casecompany is een super leuke webshop voor alles wat met je gsm, tablet, computer te maken heeft. Leuke hoesjes, laptop sleeves, second glass,… En ook altijd met leuke printjes erop!

Ik mocht van Casecompany normaal een hoesje reviewen, maar omdat ze het niet in mijn gsm-maat hadden mocht ik de Fantastic Elastic reviewen. De Fantastic Elastic is een soort van telefoonhouder voor op je fiets. Het is een soort van rubberen bandje waar je je gsm in kan steken, en doordat het als een elastiek is gemaakt kan het makkelijk uitrekken en kan je elke soort gsm erin steken. Ook dus een hele grote. Ik bedek me nu opeens dat ik er misschien ook wel eens een box in kan steken, hmmm.

IMG_6528[1].JPG

Zo ziet het er dus uit als je het al hebt vastgemaakt op je fiets. Ik zal jullie even laten zien hoe je dat dan doet!

IMG_6525[1].JPG

Je ziet dus dat het een rubber bandje is, ik heb hem in het wit maar je kan hem ook verkrijgen in het zwart!

IMG_6526[1]IMG_6527[1]

Het ziet er heel makkelijk uit en dat is het ook! Doe het bandje rond je stuur -kijk zelf even waar je het het beste zet, maar zie dat het wel niet te dicht bij de remmen enzo zit. Steek dan het ene deel door het gleufje, zodat het er zo uitkomt.

IMG_6529[1].JPG

IMG_6530[1]IMG_6531[1]IMG_6532[1]

Er zit natuurlijk ook nog een kleine handleiding bij hoe je dat nu echt moet aanbrengen.

Ook nog een groot pluspuntje: dit neemt ook schokken op, dus wees gerust, als je even over een drempel rijdt zal het er niet uitvallen hoor ;)

Wil jij nu ook een Fantastic Elastic kopen of een hoesje voor je gsm/tablet/computer? Neem dan zeker even een kijkje op hun site:  ‘https://fotocover.be/‘ ‘de Fantastic Elastic

Ohja, ze verzenden gratis naar België en Nederland!

Veel kusjes, Menina x

Categorieën

10 Replies to “Gadget alert: Fantastic Elastic van Casecompany”

  1. Ooo super handig! Vaak gebruik ik de navigatie van mijn telefoon als ik ga fietsen, en dan hou ik mijn telefoon altijd in mijn hand. Het is al een paar keer mis gegaan. Mijn telefoon is al een paar keer vallen, maar hij heeft het tot nu overleefd hihi. Maar dit is echt ideaal, tnx voor het delen!
    Liefs, Sara

    Like

Geef een reactie

