Mini-goodiebag L’occitane || review

Heyy, vandaag heb ik nog eens een review voor jullie! Ik weet niet of jullie het merk L’occitane kennen, maar moest je het niet weten: het is een keten dat zo van die leuke zeepjes, olie, crème’s enzo verkoopt. Het leuke is dat het allemaal zooooo lekker ruikt -maar nee serieus het zijn echt hemelse geuren. Ik was net in het shopping, en toen ik voorbij het winkeltje liep, zag ik dat er een formuliertje lag dat je moest invullen en dat je dan een gratis goodiebag kreeg. Natuurlijk wou ik perse zo een goodie-bag, dus vulde ik het snel in en kreeg ik er eentje, yass!

Zo ziet het er dus uit, en dit is de inhoud ervan ↓

IMG_6423[1].JPG

Er zit een zeepblokje, een staaltje van parfum, een staaltje van amandel crème en een klein potje douchegel in. Love it!


Verbena Shower Gel

Als eerste zit er een leuke shower gel in met de geur van verbena (een soort van plant) in een potje van 50 ml. Eerlijk gezegd kende ik verbena niet echt, tot op 1 minuut geleden -ik heb het snel even opgezocht, haha-, maar het ruikt dus eigenlijk best wel lekker! Als je het ruikt, zit er ook een vleugje citroen bij denk ik. Het heeft eigenlijk een hele fruitige geur! Ook het flesje is heel erg compact, love it!


Milk concentrate with amandel

IMG_6521[1].JPG

Deze crème heb ik gisteren gebruikt, en ohh wat voelt hij zacht aan op mijn huid! Na een douche kan je het dus op je lichaam smeren, en je huid zal onmiddelijk zacht worden. Is dit waar? JA JA JA! Wat hou ik van deze crème?? Na mijn douche smeerde ik hem op mijn huid, en tot op vandaag BLEEF het nog eens zacht, een echte must-have!! Ik ben zeker van plan om deze in een groter potje aan te kopen, definitly een like van mij!


Verbena extra gentle soap with shea butter

IMG_6522[1].JPG

Dit is echt zo een ‘ouderwets’ blokje zeep, met -nogmaals- verbena erin! Ook deze heeft een soort van citroen-achtige geur, en de shea butter erin maakt het extra zacht. Maar for real, deze zeep maakt je huid echt zacht! Dit komt ook deels door de shea butter er in denk ik. Ook deze zeep is zo een mini-versie, super handig om mee naar school te nemen!


Terre de lumière eau de parfum

IMG_6523[1]

IMG_6524[1].JPG

Natuurlijk kan een klein staaltje parfum niet ontbreken! De nieuwe parfum ruikt naar een soort van vanille, ook nog iets bloemigs maar toch heeft het nog iets aparts waar ik geen naam aan kan geven. Van diezelfde lijn is er ook nog een illuminating balm, ziet er allemaal heel erg leuk uit! (Misschien nog een laat moedersdags-cadeau?)

Dit was de review, welke producten van L’occitane zou jij kopen en elke hebben jullie er al?

Veel kusjes, Menina x

 

8 Replies to “Mini-goodiebag L’occitane || review”

Geef een reactie

