MONTHLY UPDATE: MAY 2017

Heeyy peeps, alles goed met jullie? ♡

Ik had al vaker gezegd dat ik meer personal ging posten, en hier ben ik dan haha. Vroeger noemde ik zo’n posts: ‘Personal: How is life? #1‘, maar nu vind ik dat niet meer zo’n goede naam haha. Dus nu noem ik het gewoon: ‘my monthly update’. Gewoon even wat babbelen, precies alsof ik een soort van dagboek bijhou, maar dan waar iedereen in kan lezen, lol.


IK GA NAAR LITTLE MIX

Oke, dus ja ik ga naar Little Mix, jeejjj. Ik ben er best wel allang fan van en nu ga ik er gewoon naartoe!! Haha love it. Gaat er iemand van jullie er ook naartoe? Ik heb er echt zoooooveel zin in… Ik ga hun gewoon live zien lmaozgdhegded. Whoop whooppppppp.


IK HEB DÉ PERFECTE COMBINATIE GEVONDEN OM MIJN KRULLEN ER MOOI UIT TE LATEN KOMEN

Wie mij goed kent, weet dat ik meer en meer mijn haar beter begin te verzorgen -ik heb krullen dus dat is wel wat werk. Ik vind ze nu echt zooo mooi en nu dat ik mijn haren heb geknipt zit er ook veel meer volume in mijn haar. Hier hebben jullie een foto -maar hier zitten ze wel in een dotje- maar toch komt het heel ‘casual’ over. Natuurlijk maak ik hierover ook een post, dus stay tuned!

IMG_6386[1]


IK HEB NU ECHT EEN (VOORLOPIG) PERFECT THEMA GEVONDEN VOOR MIJN BLOG

Als je mijn blog echt op de site zelf bekijkt -en niet op de rader- heb je misschien wel al opgemerkt dat ik thema ben veranderd! Ik vond het mijne saaier en saaier worden, ook omdat er meer mensen hetzelfde thema begonnen te gebruiken -wat ik echt zooo hard haat…. Ik snap eigenlijk niet dat ik dit thema over het hoofd heb gezien, want ik vind dit thema echt wel mooi. Ik ben natuurlijk wel nog naar een ander thema aan het zoeken, maar voor die moet je betalen en wil ik is nog even wachten. Kennen jullie nog zo’n sites?


Zo, dit was het! Ja ik weet het, deze posts zijn wat korter, maar ik vind ze heel leuk om te schrijven dus dan blijf ik dat doen (:

Veel kusjes, Menina x

6 Replies to “MONTHLY UPDATE: MAY 2017”

Geef een reactie

